Nagradu je primio Renato Berto, potpredsjednik CAME Parking Division / CEO CAME Parkare, na kraju panel diskusije o otvorenoj inovaciji i umjetnoj inteligenciji za pojednostavljenje procesa.
“Jako smo ponosni što je “Zero KM Service” nagrađena ovom nagradom – komentira Renato Berto – to je neočekivano priznanje koje pokazuje da kontinuirano osluškivanje potreba kupaca i pažljivo analiziranje tehnoloških trendova može proizvesti rezultate koji nadilaze logična komercijalna očekivanja. S “Zero KM Service” imamo ambiciju redefinirati model usluge i asistencije u upravljanju parkiranjem kako bismo zajamčili kontinuitet poslovanja bez presedana, poboljšanje korisničkog iskustva i snažan utjecaj na operativnu maržu svih operatera u sektoru.”
“Zero KM Service” temelji se na tri osnovna stupa: potpunom novom stiliziranju hardvera, s uređajima dizajniranim u robusnim modularnim kompletima, za brzu intervenciju nekvalificiranog osoblja; novi SMART softver koji može slati podatke i obavijesti u stvarnom vremenu kako bi informirao i usmjerio osoblje da bude samodostatno u aktivnostima preventivnog i korektivnog održavanja. I na kraju, primjena novih vrhunskih tehnologija za stvaranje modularne i intuitivne strukture, podržane algoritmima umjetne inteligencije koji su otporni na pogreške.